Skocz do zawartości

Dobry fotograf ślubny

27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Basia_*

Gość_Basia_*
  • Guests

Napisano 08 April 2014 - 03:26 PM

Polecicie jakiegoś sprawdzonego fotografa na ślub i wesele z Warszawy i okolic?

#2 Gość_Irmina_*

Gość_Irmina_*
  • Guests

Napisano 30 April 2014 - 06:31 PM

Basiu – owszem, polecę. Duet z dwudziestadruga.pl jest niezwykle ciekawy, jeżeli interesuje Cię coś więcej, niż zwykła, nudna fotografia ślubna. Działają w tandemie na dwie lustrzanki, więc są w stanie uchwycić najlepsze momenty ze ślubu i wesela :) Mają baaardzo fajny styl – trudno mi to dokładnie opisać, bo nie znam się na technicznych sprawach związanych z fotografią. Zdjęcia są jednak cudne – wszyscy znajomi się zachwycają, gdy im je pokazuje. O plenerowych już nawet nie wspomnę :) Co prawda para jest ze śląskiego, ale dojeżdżają wszędzie.

#3 jakub

jakub

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 29 May 2014 - 10:07 AM

Z czystym sumieniem polecam wszystkim czytelnikom forum fotografa Korikphotography korikphotography.pl/

Krysia (założycielka Korikphotography) jest młodym i ambitnym fotografem, śledzę jej poczynania od 1,5 roku i uważam, że z każdą kolejną sesją małymi krokami zbliża się czołówki europejskich fotografów.

Zresztą sami oceńcie. Osobiście zdjęcia oglądam z zaciekawieniem, wczuwając się w każde z nich, a nie tak jak w innych przypadkach spędzając 1 sek. nad każdym zdjęciem. 

Krysia z Korikphotography pracuje na sprzęcie światowej klasy, co szybko można zauważyć przeglądając jej zdjęcia.

• xueanuysh, pqxamzeki i xcnxvvlzy lubią to

#4 Bladeloki

Bladeloki

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 06 July 2014 - 03:26 PM

Ja z kolei polecam bajkową panią fotografa z firmy Fairytale Wykonuje ona fotografię ślubną m.in. w  Krakowie, Warszawie, Rzeszowie czy Tarnowie. Z pewnością bedzie zadowoleni z efektów jej pracy :)

#5 Gość_planujemy razem_*

Gość_planujemy razem_*
  • Guests

Napisano 24 September 2014 - 05:46 PM